بازدیدمعاون وزیرنیرو از طرحهای محرومیت زدایی چهارمحال وبختیاری

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از پروژه های محرومیت زدایی استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد

بازدیدمعاون وزیرنیرو از طرحهای محرومیت زدایی چهارمحال وبختیاری

به گزارش روزگار ما استان چهارمحال وبختیاری ، یزدان رضایی در بازدید از پروژه های محرومیت زدایی که در قالب جهاد آبرسانی در چهارمحال و بختیاری در حال اجراست در جریان روند پیشرفت این پروژه های آبرسانی قرار گرفت

دکتر رضایی با حضور در پروژه آبرسانی موسوم به آتشگاه که در ۲۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز این استان قرار دارد ضمن تبریک عید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به عوامل اجرایی از کارهای انجام شده اظهار رضایت نمودند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در این بازدید گفت پروژه آبرسانی مجتمع آتشگاه آب شرب ۵۳ روستا و یک شهر را تامین می کند.

محمد کریمی افزود شهر سردشت و روستاهای بخش رودشت شهرستان لردگان توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از آب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند می گردند.

مهندس کریمی افزود : پروژه های محرومیت زدایی تامین آب شرب در پنج شهرستان لردگان ، خانمیرزا ، کیار ، اردل و کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا هستند.

گفتنی است ، معاون برنامه ریزی امور اقتصادی وزارت نیرو را دکتر معین مدیرکل پشتیبانی و رفاه وزارت نیرو در این بازدید همراهی کردند.

46

دیدگاهتان را بنویسید