کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود

کیلین مورفی بازیگر ۲ فیلم از سه گانه دنباله «۲۸ روز بعد» دنی بویل خواهد بود.

کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، پس از یک نبرد بسیار داغ در مناقصه، سونی پیروز شد و حقوق فیلم «۲۸ سال بعد» دنی بویل را که توسط الکس گارلند نوشته شده، به دست آورد. چند استودیو برای دریافت حقوق این فیلم در رقابت بودند که برادران وارنر هم از جمله آنها بود.

برنامه این است که «۲۸ سال بعد» آغازگر سه‌گانه‌ای از فیلم‌ها باشد که گارلند نویسنده همه آنها و بویل کارگردان فیلم نخست است. فیلمبرداری اولین فیلم از این مجموعه ماه آینده در لندن شروع می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از ورلد آف ریل،گفته می شود «۲۸ سال بعد» برای هر فیلم بودجه ۷۵ میلیون دلاری دارد و قرار است رالف فاینس، جودی کامر و آرون تیلور جانسون در آن بازی کنند. جزییاتی درباره داستان، شخصیت‌ها و تاریخ تولید ارایه نشده است.

کیلین مورفی که در فیلم اصلی «۲۸ روز بعد» بازی کرد، برای فیلم اول از «۲۸ سال بعد» بازنخواهد گشت. با این حال گفته شده وی برای دومین فیلم به کارگردانی نیا داکوستا، در یک بخش کوتاه اما مهم، حضور خواهد داشت و در سومین فیلم نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

مورفی سال ۲۰۰۳ بازیگر اصلی «۲۸ روز بعد» بود و در نقش اصلی بازی کرد. با وجود اینکه او در آخر فیلم زنده ماند، اما در ادامه آن یعنی فیلم «۲۸ هفته بعد» ظاهر نشد.

دیدگاهتان را بنویسید